marți, 4 decembrie 2012

Gastronomice

Mancarea mea preferata este Bouillabaisse.
As putea trai doar cu masline verzi si/sau kalamata.
De ziua mea imi doresc sa imi gateasca cineva Oua Benedict asa.
I'm a big cheese fan :-).
Singura mancare pe care o dispretuiesc din adancul sufletului este piftia.
Nu pot sa mananc iepure (e o chestie psihica).
Consider ca cea mai buna bucatarie este cea frantuzeasca, urmata de cea greceasca, italiana, turceasca, apoi spaniola, apoi japoneza, apoi libaneza, apoi israeliana, apoi indiana, apoi...
Nu-mi place mancarea austriaca, apoi nemteasca, apoi ungureasca.
Mancarea romaneasca pentru mine inseamna un singur cuvant - mama.
Cele mai "alfel" lucruri pe care le-am mancat au fost arici de mare si picioruse de broasca.
As manca lacuste, dar niciodata gandaci.
Nu-mi place sa gatesc doar pentru mine.
Nu refuz niciodata o paella marinera.
Nu consider painea facuta de masina de paine - "paine de casa".
Desertul perfect a fost un sorbetto de fructul pasiunii si cocos in Tel Aviv.
Sunt dependenta de foietaje, dar le fentez cu succes.
Mi-e dor sa mananc midii la o anumita terasa cu multe pisici.
Nu am mai mancat carne de porc si mezeluri de 12 ani.
Nu ma omor dupa carnea de pui.
Nu-mi place ceaiul de fructe.
Fac o mamaliga ca la carte (cartea bunicii :-)).
Nu mananc sarmale si salata de boeuf decat facute de mama.
Condimentul meu preferat este busuiocul proaspat.
Visez la picnicul perfect.
Daca mananci mai mult de o saptamana mancare indiana, pielea incepe sa iti miroasa a garam masala :-).
Mancarea chineazeasca este ticsita de monoglutamat de sodiu.
Cea mai buna pizza din Bucuresti se numeste Pizza Ortolana si se gaseste aici. (atentie, nu este pentru carnivori).
Dintre paste aleg intotdeauna tagliatelle-le.
Iubesc aroma de scortisoara, nu o suport pe cea de cafea.
Nu as incerca niciodata balut.
Citricele, bananele si stafidele se spala inainte de a fi folosite! Da, coaja (in cazul primelor 2)!
Fructele mele preferate sunt smochinele (proaspete).
Am o slabiciune pentru budinca de tapioca. (Mda, e un fel de orez cu lapte upgraded).
M-as intoarce la Viena doar pentru punch.
Imi place dovleacul doar ca supa-crema.
Nu imi place inghetata de ciocolata.
Cred ca pastarnacul este o leguma subestimata.
Mi-ar placea ca femeile de varsta mea sa nu mai trateze gatitul cu atata dispret.
Mi-as dori sa vad mai multi barbati care isi comanda si altceva in afara de ceafa de porc cu cartofi prajiti la masa de pranz.
Toti vegetarienii pe care ii cunosc mananca cartofi prajiti.
Nu vreau sa devin vegetariana pentru ca nu imi place sa ma limitez.
Imi place vinul rose rece, iar vinul rosu fierbinte si condimentat.
As vrea sa pot renunta la unt.
Vinul care costa sub 25 lei sticla (in supermarket) este orice, mai putin vin!
O casa este fericita cand in ea miroase a paine calda si a placinta cu mere.
Desertul este mai delicios cand este impartit cu cineva drag.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu