duminică, 30 decembrie 2012

Back in business

M-am intors. Mai obosita ca inainte, cum fac de obicei. Pentru cateva zile am dat tocurile pe niste UGG-uri nu foarte sexy, dar practice pentru condus 2-300 km pe zi. Ma bucura lipsa zapezii din Bucuresti, am vazut suficienta zapada cat pentru 2 ierni and I've had enough. Inca am ups and downs si zilele cu luna plina m-au cam dat peste cap. Stiu ca suna cam fantastic, dar mie perioadele cu luna plina imi provoaca major mood swings, insomnii si agitatie.
Am picat inapoi tocmai la timp pentru un birthday party cu karaoke de care creierul meu e prea jenat sa isi mai aminteasca :-). Mi-am regasit siguranta pe tocuri, am baut vin fiert si m-am lasat convinsa de niste femei malefice sa cant cu ele: "Girls just wanna have fun". Vinul fiert fiind cuvantul cheie...in fine, se putea si mai rau - sa cantam "Like a virgin" :-D!
Am dormit pana la 10, am copt o paine cu multe seminte si m-am uitat la 2 episoade din White Collar. E bine sa mai si zaci...
Acum deja il tin pe 2012 la usa, incercand sa ii pun o mica piedica, poate reusesc sa ii fac vant pe scari mai devreme. Am planuri mari pentru 2013, sper sa fie un an bun cu mine. Sau macar bland.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu