vineri, 14 decembrie 2012

Ziua cand ochii albastri au devenit gri

L-am cunoscut intr-o zi de septembrie si mi-a picat cu tronc. Mda, cred ca asta e cuvantul. Un fel de crush romanesc :-). Are cei mai incredibili ochi albastri pe care i-am vazut vreodata. Deosebit de atent si inteligent, cand imi vorbea nu reuseam sa ii sustin privirea aia infinit de albastra si ochii imi alunecau inevitabil pe buze. Mirosea bine si imi era greu sa ma concentrez in preajma lui. Nu puteam nici sa mananc cu el, reuseam sa iau doar cateva inghitituri, pentru ca stomacul meu era impanzit de insecte care zburau nebuneste (hai sa nu le zicem chiar fluturi :-) ). Cu timpul, insa, lucrurile s-au calmat si relatia dintre noi a inceput sa decurga firesc. Relatia dintre noi este una profesionala - Blue Eyes este seful meu.

Intr-o zi am pasit intr-o casa familiara si am intalnit niste ochi necunoscuti. Ochii erau caprui si veneau la pachet cu un zambet obraznic; privirea era nerusinata, insa zambetul nu ajungea la ochi si asta m-a starnit sa aflu mai multe. In curand noptile mele au inceput sa fie tulburate de sms-uri nebunesti si atunci ochii albastri au devenit gri. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu