duminică, 13 ianuarie 2013

Seat belt issue

Eu am o mica obsesie cu centura de siguranta. Bine, cu siguranta in general, si cum centura e un mijloc de sporire a acesteia, cu atat mai bine. Imi pun centura imediat ce sar la volan, fie ca merg pe stradute, pe bulevarde sau pe autostrazi, fie ca sunt in oras si in afara (am vazut ca multi au teoria asta - nu port centura decat in afara orasului, ca si asa in interiorul lui mai mult stau, decat merg). Sau daca mi se urca cineva in dreapta, prima chestie pe care i-o zic este sa isi puna centura. In fine, nu despre asta vreau sa scriu acum.
Ceea ce nu inteleg eu este de ce unii oameni se ofuscheaza atat de tare cand te urci la ei in masina si iti pui centura de siguranta. Adica, exista persoane care au impresia ca daca tu iti pui centura cand mergi cu ei, consideri ca sofeaza prost.
Mi s-a intamplat chestia asta cu un coleg, care m-a privit dispretuitor si m-a intrebat: "Hah hah, de ce iti pui centura, ti-e frica de cum conduc"? Wtf? Habar n-am cum conduci, imi pun centura ca sa nu mor, prostule! Ca si daca esti tu as in sofat poate sa intre o alta masina in noi si sa te proiecteze pe tine prin parbriz, care esti prea smecher sa porti centura!
Alta faza. Am mers cu o prietena care vrea sa isi cumpere un apartament la niste vizionari cu o domnisoara - agent de vanzari de la o firma de imobiliare. Cu masina respectivei. Cand ma vede ca imi pun centura - "Vaaai, dar nu e nevoie sa va puneti centura, mergem doar pe stradute. Va dati seama la cate vizionari merg eu, sa tot stau sa imi pun centura si sa mi-o scot?" Sa mori tu, vezi cumva sa nu ti se umfle muschii la mana tot cupland si decupland centura!
In 2009, doi prieteni s-au rasturnat cu masina pe A2. Soferul era din categoria Smecher-care-conduc-prea-bine-ca-sa-imi-mai-pun-si-centura, pasagerul din dreapta in schimb o avea. Acesta din urma nu a suferit nici macar o zgarietura, in schimb primul a stat in spital 3 luni cu o comotie cerebrala, o mana si 2 coaste rupte (nu mai amintesc de numeroasele zgarieturi si contuzii), dupa ce a zburat prin parbriz direct in camp. I rest my case.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu