sâmbătă, 5 ianuarie 2013

O surpriza placuta

Sunt mare fan al produselor La Colline. La Colline comercializeaza lactate de capra, iar pentru cine stramba din nas in acest moment, ia poftiti aici de cititi beneficiile laptelui de capra.
Buun, sa revenim. Intr-o zi cumpar eu, de la Mega Image -  kefirul respectiv. Cand il desfac, are un gust oribil - e acru si pare branzit, cand de obicei e dulce si cremos. Il arunc, zic ca e o intamplare si ziua urmatoare cumpar altul, din acelasi loc. Aceeasi problema.
Cum sunt in vacanta si nu am ce face :-), ia sa le dau eu mail oamenilor astora. Bine, vroiam sa le verific un pic si politica de marketing & pr :-D. 
Zis si facut, le explic toata tarasenia, si ce credeti? Imi raspund in cateva ore, ba chiar ma si suna sa imi explice ca din cauza frigului e posibil ca o parte din produse sa fi inghetat pe drum sau in depozitul Mega Image, ca isi cer scuze, si ca imi vor inlocui produsele. Si asa am primit eu a doua zi, tocmai de la Cluj, un colet frumos ambalat cu kefirul meu si bonus niste branza delicioasa.
Asa da, nu? Ca doar suntem tara europeana:-). 

P.S. Aceasta postare nu este o reclama. 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu