joi, 29 noiembrie 2012

Lucrurile de care nu sunt mandra


- Uneori judec oamenii dupa aparente;
- Am convingeri extreme in privinta unor anumite lucruri;
- Am sute de idei, incep zeci de proiecte, si nu finalizez decat o foaaarte mica parte;
- Acord prea multa atentie viselor si "vad" un semn in orice mi se intampla;
- Mananc de pofta, nu de foame;
- I get PMS si ma complac;
- Cateodata visez sa castig la loterie;
- Nu am suficienta rabdare nici cu altii, nici cu mine;
- Cateodata cand sunt obosita sau plictisita, ma pisicesc;
- Cand sunt intr-o relatie, il rog pe el sa faca lucruri pe care in mod normal le-as face singura fara probleme: sa schimbe un bec, sa puna lichid de parbriz la masina, etc.;
- Sunt prea visatoare;
- M-am uitat la toata seria Twilight pentru Taylor Lautner (and he's like 19, wth!);
- Am fost dependenta de Prison Break;
- Cand sunt trista ma uit la filme stupide cu adolescenti stupizi;
- Am o casnicie esuata in spate;
- La un moment dat nu am iesit o saptamana intreaga din casa;
- Uneori sunt timida;
- Sunt excesiv de sensibila;
- Nu reusesc sa ma conving de satisfactiile pe care ti le ofera sportul;
- Am nevoie de multa atentie de la partener;
- Imi creez asteptari mari de la cei din jur; 
- Nu ma pot bucura 100% de un lucru/mancare/priveliste/intamplare/vacanta/film/spectacol, daca nu il impart cu o persoana draga.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu